Dźwięki w snach

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością zaś wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) plus oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypadkiem bardziej odpowiednim słowem byłaby "zagłębianie się do wnętrza myślach" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się ale imię "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, jako że istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać owo na skroś uspokojenie umysłu a utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym ewidentnie manifestuje się sympatia a mądrość. Inna sprawność polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała a wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy również percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu okrasić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może świadczyć bez liku różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani ogromnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami tudzież tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo metodyczny szkolenie, diametralnie spójny plus konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie również inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysł koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny struga powietrza wchodzi dodatkowo wychodzi poprzez nos. Myśli dodatkowo dźwięki po prostu śmiało przepływają, no tak jako chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się resztkami sił na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć oraz bezpośrednie wprawa pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko wtedy będzie się w środku stanie rzeczywiście przynosić zysk innym. Wyobraź sobie kiedy wewnątrz centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz to bardziej wewnątrz ciała. Kiedy w tej chwili na skroś je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa z ciała we wszystkich kierunkach także wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz kula ziemska zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem i pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj ano powoli jakże chcesz. Możesz również trenować na głosowanie czy też w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając tuż przy okazji roszczenie szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym tak jak na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za bardzo egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu mniemać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie natomiast do wnętrza innych. Postaraj się postrzegać owo, w taki sposób głęboko tudzież zgoła, jakim sposobem z trudem potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii tudzież zarazem pełnej przytomności do tego stopnia ospale, jakim sposobem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, w "w tym miejscu natomiast w tym momencie". Po chwili całkowity świat pojawia się apiać - ładny i doskonały. Każdy atom wibruje radością zaś jest utrzymywany do wnętrza całości poprzez miłość. Wszystko jest świeże również nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, bez względu od chwili tego to znaczy o tym wiedzą, czyli też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się tak jak nasze zgromadzenie, jakkolwiek w tym momencie już czas wolny odkąd słabości tudzież chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zwieńczenie wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w ciągu medytacji, stają się nieograniczone tudzież docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich ból plus dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe zbieg okoliczności - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wykonać to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, miłosierdzie, wesołość, równość)

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję zaś przeżyłem wstrząs, albowiem był w ową stronę zaprezentowany ściśle taki w pojedynkę kolizja, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie dostęp aż do innych wymiarów także czasów. Ty zobaczyłeś fakt, aż do którego przyczepiony był masywny cargo poruszający, z tej przyczyny przejąłeś porcja uczuć osób biorących w środku poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś wsio istotnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi plus inne klęski żywiołowe w środku chwili, kiedy szczerze mają miejsce. Gdy faktycznie się historia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój gorliwość opuszcza twoje materia tudzież udaje się z misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz tak aby pocieszyć ocalałych. Budzisz się wykończony, ponieważ niezmiernie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, czasami śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał płomień, oraz ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie no tak miało obszar w twoim poprzednim wcieleniu, natomiast wrażenie paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie w tym samym czasie uwalnia frakcja zablokowanych emocji a pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się przypadek lub tragedia, co mogę wykonać?Możesz egzystować do wnętrza stanie kogoś ostrzec, mimo to ta figura przypuszczalnie negacja logiczna ponieść twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo także podpora dla ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem i poproś anioły o pomagier do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie początkujący mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego wsio do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz z tobą i twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów rodzaj doświadczania także wzrostu, miast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, że pełnia u niego w porządku.Miałam aborcję, i nadal poroniłam a od czasu do czasu śni mi się dwoje dzieci bawiących się ochoczo wewnątrz ogrodzie. Czy mogą znajdować się to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w ów rodzaj, to wewnątrz jaki maniera mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie do wnętrza snach, żeby przypomnieć ci, że wszystko u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą oraz rozwijają się, w miarę jakim sposobem ty oraz twoja ród uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, o ile potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiat w ich imieniu, sprawiając, że poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi oraz wznosząc zbyt nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała dziewczę tudzież powiedziała, wzorem ma na opinia oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, to no cudowne. Musiałaś być nadzwyczaj otwarta zaś wrażliwa, gdyż córeczka miała traf nawiązania z tobą naprawdę żywego natomiast wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna zaś przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W który wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda akt twojego snu owo jakikolwiek przejaw ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza trwanie każdej tej części, tudzież plus słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie również duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi sposób kiedy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek nadal powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy także dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, także wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę a ciąg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, niemniej jednak przypuszczalnie lecz wciąż tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam to właśnie: Muszę zabić zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom za przyrzeczenie mi w istocie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I tak, i nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne także mogą przykroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, owo różni kadry postrzegają rzeczy w środku inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje oraz przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo wydźwięk na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów dodatkowo z jakiego powodu zasoby ludzkie je mają? Co wolno z tym zrobić?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nieraz tłumione są odkąd bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w środku innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezsilny lub scherlały, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym społem, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić na skroś koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w środku myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba uczynić zadość te uczucia w środku taki modus, wewnątrz który nie jest dozwolone było tego wykonać wewnątrz czasie, podczas jak było się no tak bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż wcześniej od momentu długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć statyczny dopuszczenie do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą bez trudności wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub negacja logiczna chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości przez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz bajka, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W kto wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda odsetek twojego snu owo pewien zasięg ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy istnienie każdej tej części, i podobnie słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być do wnętrza użyciu oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wynik gdy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego w przyszłości powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, dodatkowo wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę zaś sekwencja, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, aliści może wręcz przeciwnie tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to ano: Muszę anulować cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom za rękojmia mi w rzeczy samej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I nie inaczej, oraz nie. Niektórzy ludność mają duże zdolności parapsychiczne a mogą przystosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, owo różni mieszkańcy postrzegają rzeczy w zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo rola na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy przenośnia oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów tudzież z jakiego powodu ludzie je mają? Co można spośród tym skonstruować?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz zbytnio razem tłumione są od chwili wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezbronny lub bezradny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym totalnie, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w środku myślach takiego snu, w pobliżu jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się rozmiar stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada zadośćuczynić te uczucia w środku taki postępowanie, wewnątrz jaki negacja logiczna wolno było tego wykonać w czasie, gdy było się tak bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że uprzednio od momentu długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym notoryczny dostęp aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą po domowemu naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Magia z minerałów: bursztyn i jadeit

Dynamiczne nawrócenie

Wysyłka lapisu